Referencie

Ondrej

„Do projektu sme zapojili hlavne deti so špeciálnymi potrebami, získali väčšiu prax a tým pádom sa zdokonalili vo svojich zručnostiach.“

Marek

„Deti so špeciálnymi potrebami dostali možnosť pracovať v malých skupinách s individuálnou podporou, čo im umožnilo postupovať podľa vlastného tempa.“

Vladimír

„Zo stretnutí s ľuďmi zapálenými pre vec a s ochotou pomôcť si odnášame my aj naši žiaci pekné zážitky a chuť pokračovať ďalej.“

Jarmila

„Projekt Majstri techniky mal pozitívny vplyv na žiakov a rómsku komunitu, najmä vďaka účasti člena marginalizovanej komunity na súťaži. Účasť rómskeho žiaka v súťaži viedlo k zvýšeniu jeho sebavedomia.“

Anna

„Vplyv projektu mal veľmi pozitívne ohlasy nielen medzi deťmi na škole ale aj u ich rodičov a obyvateľov mesta. Boli nadšení, že sa u detí na základnej škole vraciame k nadobúdaniu praktických zručností pri práci s drevom. Do vzdelávania v rámci projektu sa mi podarilo zapojiť deti so špeciálnymi potrebami, downovým syndrómom, ukrajinské dievčatá aj rómske deti.“

Dušan

„Dievčatá väčšinou dosahovali lepšie výsledky, ich práca bola precíznejšia a bol aj väčší záujem z ich strany.“

Kamil

„Myslím, že som dodal viac sebavedomia žiačkam, Technické súťaže nemusia vyhrávať len chlapci.“

Mária

„Do projektu sme zapojili žiakovi 7.,8.,9. ročníka, chlapcov aj dievčatá, ukrajinských žiakov, žiakov so ŠVVP, a jedného žiaka s mentálnym postihom. Reakcie na projekt boli v každom prípade pozitívne.“

Ľuboš

„Vplyv projektu mal ohlas v škole a v obci. Dievčatám bola udelená pochvala a pán starosta ich odmenil.“

Hrvoje

„Účasť na komunitných podujatiach bola obohacujúca pre našich študentov aj pre nás. Nadšenie ostatných pre spoločné ciele podporuje priaznivú učebnú atmosféru, ktorá motivuje našich študentov k tomu, aby nasledovali svoje záujmy.“

Danijel

„Všimol som si, že poskytovanie prispôsobeného vzdelávacieho prostredia pre našich študentov so špeciálnymi potrebami im umožnilo zapojiť sa efektívnejšie. Práca v menších skupinách priniesla výrazný rozdiel v ich pohodlí a pokroku.“

Katarina

„Zapojenie sa do spolupráce s komunitnými aktivistami vytvorilo pozitívnu vlnu medzi študentmi. Tieto interakcie nielen poskytujú cenné skúsenosti, ale tiež podnecujú študentov, aby sami chceli niečo zmeniť.“

Leon

„Som hrdý na to, ako veľmi vzrástlo sebavedomie študentov v našich nedávnych aktivitách. Je inšpiratívne ukázať, že technické odbory sú pre každého, bez ohľadu na pohlavie“

Hrvoje

„Snažím sa posilniť mojich študentov, aby verili sami sebe. Je nevyhnutné, aby sa dievčatá cítili rovnako schopné v technických odboroch a súťažiach ako chlapci, a myslím si, že sme v tomto smere dosiahli veľký pokrok.“

Ivana

„Nastavenie malých skupín pre deti so špeciálnymi potrebami sa ukázalo ako veľmi efektívne. Každé dieťa dostalo potrebnú pozornosť, čo im pomohlo napredovať vlastným tempom.“

Oskar

„Nie je dostatok súťaží, kde si študenti môžu precvičiť a porovnať svoje manuálne zručnosti.“

Dominik

„To, čo sme robili je veľmi vhodné na prácu so študentami so špeciálnymi potrebami. Zo súťaže odišli spokojní.“

Borut

„Vďaka projektu prechádzam na iný spôsob výroby výrobkov na hodine: menšie, menej zložité ale s väčším dôrazom na presnosť.“

Mateja

„Študenti sa naučili trpezlivosti, presnosti a spolupráci vo dvojiciach.“

Dokumenty

Názov  
Potvrdenie, Chorvátsko Otvoriť
Prešovská univerzita - vyjadrenia učiteľov techniky PaedDr. Dana Štucková Zobraziť vyjadrenie
PaedDr. Mária Suslová Zobraziť vyjadrenie
PaedDr. Milan Černaj, PhD. a Mgr. Minarčíková Zobraziť vyjadrenie